Pavla Brožová

Pavla Brožová
Na mých lekcích začínáme vždy zklidněním a uvolněním a pak pokračujeme podle toho, o jakou lekci se jedná - jin jógu, gravid nebo hatha jógu. Vždy respektuji každého jedince podle jeho možností tak, aby si lekci maximálně užil. A na závěr lekce zařazuji samozřejmě zklidňující relaxaci.

Mé zkušenosti

K józe jsem byla inspirována už v ranném dětství, ale pravidelné praktikování jsem začala v roce 2009. Od té doby se moje jógová praxe prohlubovala a moje znalosti mi začaly být málo. Proto jsem v roce 2016 prošla lektorským kurzem a získala mezinárodní certifikát Instruktora Hatha jógy RYT200, který spadá pod světovou organizaci Yoga Alliance. V roce 2016 jsem také složila zkoušky v lektorském kurzu Jin jógy.

Co mě na józe a lektorování nejvíc zajímá

Baví mě vědomí, že jóga je úplná, že ji nemohu dělat napůl, je to pro mě způsob života a předávání mých jógových zkušeností dál je pro mě tou největší odměnou. Jóga je cesta, která mi ukazuje nové horizonty a možnosti, přináší mi čistou, otevřenou mysl a klid, rozvíjí moji trpělivost, vtáhne mě do přítomného okamžiku, a naplňuje moje srdce láskou a něhou. Mým přáním je tento stav mysli předat dalším lidem, které jóga inspiruje.

Více o mně

Více o mně

Jin jóga

Jin lekce začíná úvodním dýcháním a soustředěním, po kterém se pomalu a ohleduplně ke svému tělu přesuneme do jednotlivých pozic, třeba i s pomocí podložení dekou či bločkem, abychom v pozici mohli vydržet potřebnou dobu. V úvodu pozice bychom měli cítit pohodlí a v jejím průběhu mírné a postupné uvolňování pojivových tkání, které může už znamenat výzvu. Jin jóga dokáže při pravidelném praktikování nabít novou energií, uvolnit dlouhotrvající bloky či obtíže fyzického i psychického charakteru a změnit náš pohled na svět tím, že akceptujeme sebe samé tak, jak jsme.

Gravid jóga

V této lekci těhotenské jógy se zaměříme na vytváření prostoru pro náš dech s láskou k miminku a sobě samým. Uvolníme a propojíme tělo a mysl, posílíme soustředění ke svému středu, zaměříme se na naši intuici a vytvoříme hřejivou atmosféru pouhým bytím v přítomném okamžiku. Jemně posílíme a protáhneme tělo asanami, které pomáhají předcházet bolestem zad, hlavy či kyčlí.

Hatha jóga / Jóga pro bolavá záda

Tato lekce vám přinese posílení zádových a hlubokých břišních svalů. Je vhodná jak pro začátečníky, tak i pro pokročilé. Začíná úvodním dýcháním a zklidněním mysli a těla, poté pokračuje dynamicky, k posílení a zahřátí a je zakončena relaxací v pozici vleže, v shavasaně.

Aktuální přehled mých lekcí naleznete v rezervačním systému.

Novinky

Články a zajímavosti nejen o józe

Dech a život

Bez nadsázky si dovolím tvrdit, že dech je ten nejdůležitější proces pro ...  Více

Joga u moře? Nejlepší nápad

Spojíme-li někdy mnoho těch "nejlepších věcí", dopadne to občas jako ...  Více

Nebojte se záskoků

Je tomu 19 let, kdy mě kamarádka vzala poprvé na powerjógu. Dlouho jsem ...  Více

Jsme na Facebooku

S radostí vás přivítáme mezi našimi fanoušky. Dozvíte se nejen o našich akcích a novinách, ale také různé zajímavosti ze světa jógy.

Nové začátky se často maskují jako bolestivé konce.

Lao C

Ochrana osobních údajů |  Podmínky a pravidla rezervačního systému |  Provozní řád |  Odhlásit se z odběru e-mailů