Ashtanga jóga

… pro silné, zdravé a pružné tělo…
Ashtanga jóga

Jak se cvičí

Je to systém ucelených sestav ásan, kdy v pozicích setrváváme obvykle jen 5 nádechů a výdechů. Pro Ashtangu jsou charakteristické plynulé dynamické přechody mezi jednotlivými pozicemi s důrazem na dech.

Pro koho je vhodná

I když ji může praktikovat úplně každý, nejvhodnější je pro mladší lidi, kteří mají rádi dynamiku pohybu. Doporučujeme, aby klienti měli již s jógou nějakou zkušenost.

Rezervujte si lekci jógy

Rezervujte si lekci Jógy v sále Aerojógy

Novinky

Rádi se vzděláváte a diskutujete o józe?

Rok psa

Newsletter Domu jógy

Chcete zasílat novinky a zajímavé informace o józe?

Přihlaste se k odběru novinek

Časté dotazy

Máte dotaz ohledně cvičení? Nevíte, jak se rezervovat? Nevíte, zda je lekce vhodná v případě zdravotních problémů?

Chcete vědět, jestli ...

Navštivte sekci časté dotazy.

Články a zajímavosti nejen o józe

Co dělat, když se tělo v létě přehřívá?

Co na léto a naše tělo říká Ajurvéda? … zeptali jsme se naší ...  Více

Senioři a bolest?

„Když se člověk po šedesátce probudí a nic ho nebolí, znamená to , že ...  Více

Jóga pod mikroskopem

6 + 1 důvodů, proč je nezbytné cvičit jógu  Více

Jsme na Facebooku

S radostí vás přivítáme mezi našimi fanoušky. Dozvíte se nejen o našich akcích a novinách, ale také různé zajímavosti ze světa jógy.

Každá buňka dovede být šťastná

B.K.S.Iyengar

Ochrana osobních údajů |  Podmínky a pravidla rezervačního systému |  Odhlásit se z odběru e-mailů