Ashtanga jóga

… pro silné, zdravé a pružné tělo…
Ashtanga jóga

Jak se cvičí

Je to systém ucelených sestav ásan, kdy v pozicích setrváváme obvykle jen 5 nádechů a výdechů. Pro Ashtangu jsou charakteristické plynulé dynamické přechody mezi jednotlivými pozicemi s důrazem na dech.

Pro koho je vhodná

I když ji může praktikovat úplně každý, nejvhodnější je pro mladší lidi, kteří mají rádi dynamiku pohybu. Doporučujeme, aby klienti měli již s jógou nějakou zkušenost.

Rezervujte si lekci jógy

Rezervujte si lekci Jógy v sále Aerojógy

Novinky

Rádi se vzděláváte a diskutujete o józe?

Rok psa

Newsletter Domu jógy

Chcete zasílat novinky a zajímavé informace o józe?

Přihlaste se k odběru novinek

Časté dotazy

Máte dotaz ohledně cvičení? Nevíte, jak se rezervovat? Nevíte, zda je lekce vhodná v případě zdravotních problémů?

Chcete vědět, jestli ...

Navštivte sekci časté dotazy.

Články a zajímavosti nejen o józe

Téma měsíce: Jak si užíváte Šavásanu vy?

To je nuda! Svědí mě nos. Chci se podrbat. Ale všichni tu vytuhli…, kašlu ...  Více

Mami s mimi

... aneb jemná jóga pro maminky po porodu a masáže a jemné protahování s ...  Více

Cvičení venku

Dočkali jsme se, sluníčko hřeje, po bundách shazujeme i mikiny a táhne nás ...  Více

Jsme na Facebooku

S radostí vás přivítáme mezi našimi fanoušky. Dozvíte se nejen o našich akcích a novinách, ale také různé zajímavosti ze světa jógy.

Nejsme našimi těly, našimi majetky, ani našimi kariérami. Jsme božskou láskou, a ta je nekonečná.

Dr. Wayne Dyer

Ochrana osobních údajů |  Podmínky a pravidla rezervačního systému |  Odhlásit se z odběru e-mailů