Podmínky a pravidla rezervačního systému

Cílem našeho on-line rezervačního systému je zjednodušit rezervace lekcí všem, kteří chtějí využívat naše služby.

Díky rezervačnímu systému si můžete nabízené aktivity sami rezervovat nebo rušit. Účast na vybraných lekcích je možná i bez rezervace, ale neručíme Vám za zajištění místa.

Upozornění - bez registrace není možné využívat služeb rezervačního systému.

Rezervační systém je založen jako kreditní, na speciální permanentky a na vstupy pro klienty MultiSport. Rezervaci lze provést bez kreditů či permanentek pouze na jednu lekci nebo pro jednu osobu na seminář, kurz či workshop. O veškerém dění na Vámi založeném účtu budete vždy obratem informování na registrovaný email.

Podmínky registrace

Před provedením registrace si přečtěte podmínky rezervace, provozní řád Domu jógy a storno podmínky pro zrušení lekcí či kurzů, seminářů nebo workshopů. Registrací do rezervačního systému potvrzujete seznámení se s provozním řádem a souhlasíte s jeho dodržováním.

Při porušení pravidel dle provozního řádu si vyhrazujeme právo Vámi založenou registraci zrušit.

Postup registrace

Základní registraci provedete na stránkách rezervačního systému.

Po otevření stránky z přijatého odkazu klikněte na políčko "Přihlášení" vpravo nahoře a po otevření okna na modrý nápis "Registrovat". Po vyplnění políček a následném uložení Vám bude na uvedenou emailovou adresu zaslán potvrzovací email. Je třeba se přihlásit na svůj email a obratem email potvrdit kliknutím na přijatý odkaz. Tímto je registrace ukončena.

JEDNOTLIVÉ LEKCE

Podmínky rezervace

Rezervaci může provést pouze registrovaný klient. Na jednu registraci lze rezervovat tři místa.

Ve výjimečných případech, kdy opravdu nemáte možnost provést rezervaci on-line, je možné o rezervaci požádat formou SMS nebo telefonicky nebo mailem na recepci centra, kde chcete rezervaci lekce provést. Tímto však neručíme za včasné vyřízení Vaší žádosti, ale uděláme pro Vás maximum.

Postup rezervace

  • přihlaste se do rezervačního systému
  • v kalendáři si vyberte lekci
  • nastavte kurzor myši na vybranou lekci – NENÍ TŘEBA KLIKAT, po zobrazení pole"REZERVOVAT"klikni na "REZERVOVAT".
  • zobrazí se okno Nastavení čerpání s dotazem, z čeho se má rezervace strhnout, a vyberte to, co se vás týká
  • okamžitě budete informováni (v horní části stránky se zobrazí krátkodobě informační pole) -  rezervace proběhla v pořádku či rezervace se nezdařila + důvod nezdaru
  • v okně Vámi zvolené aktivity v kalendáři se po úspěšné rezervaci zobrazí písmeno"R", současně je Vám odeslána zpráva na emailovou adresu s informacemi o provedené rezervaci
  • v mimořádných případech lze rezervaci provést po dohodě na recepci

Podmínky zrušení rezervace

Rezervaci může zrušit pouze registrovaný klient, který danou rezervaci uskutečnil. Zrušení rezervace bez penalizace je možná minimálně 4 hodiny a více před začátkem většiny lekcí, ale u ranních lekcí (začínajících od 7:00 - 9:00 ve všední dny a do 9:30 v sobotu a v neděli) je to 10 hodin a více před začátkem lekce. Ve výjimečných případech, kdy opravdu nemáte možnost zrušit rezervaci on-line, je možné o zrušení požádat formou SMS nebo telefonicky nebo mailem na recepci centra, kde chcete rezervaci lekce zrušit. Tímto však neručíme za včasné vyřízení Vaší žádosti, ale uděláme pro Vás maximum. Děkujeme za pochopení.

Postup zrušení rezervace

  • přihlaste se do rezervačního systému
  • nastavte kurzor myši na rezervovanou lekci - NENÍ TŘEBA KLIKAT, a po zobrazení modrého nápisu "ZRUŠIT REZERVACI" klikni na " ZRUŠIT REZERVACI ".
  • okamžitě budete informováni (v horní části stránky se zobrazí krátkodobě informační pole) -  zrušení rezervace proběhlo v pořádku, nebo zrušení rezervace proběhlo v pořádku – PENALIZACE– toto se zobrazí v případě, že zrušení provedete až po nastaveném intervalu pro bezplatné zrušení. Penalizace znamená stržení kreditu – viz podmínky pro penalizaci
  • v okně Vámi zvolené aktivity v kalendáři po úspěšném zrušení rezervace zmizí písmeno"R", současně je Vám odeslána zpráva na emailovou adresu s informacemi o provedeném zrušení rezervace
  • při včasném zrušení rezervace se Vám odečtený kredit automaticky vrací zpět
  • ke zrušení lekce může dojít v případě, že není splněna podmínka minimálního počtu tří přihlášených klientů. Kredit je automaticky přiřazen zpět na Váš účet a o zrušení lekce Vám bude zaslán mail a sms zpráva.

Podmínky pro penalizaci

K penalizaci dojde ve chvíli, kdy svou rezervaci zrušíte po časovém limitu - viz níže - Storno podmínky otevřených lekcí.

Podmínky náhradníka

Je možné se přihlásit do pozice náhradníka a pokud se na lekci uvolní místo, přijde vám mail se zprávou, že se můžete do lekce přihlásit. Pokud se uvolní místo na vybrané aktivitě 24 a více hodin před konáním akce, systém Vás automaticky přesune z náhradníka do aktivního klienta a je Vám automaticky stržen kredit. Pokud se místo uvolní méně než 24 hodin, je třeba abyste přesun provedli již sami. 

Podmínky kreditního systému a postup dobití kreditu

  • Kredit se dobíjí na recepci našeho centra. 
  • Minimální částka pro dobití kreditu je 100,-Kč. Po dobití je Vám automaticky prodloužena doba platnosti na dalších 6 měsíců. 
  • Minimální částka pro prodloužení platnosti kreditu je 500,- Kč. Po dobití požádejte na recepci o připsání propadlých kreditů na účet. Doba platnosti je automaticky prodloužena na dalších 6 měsíců.
  • Kredity jsou přenosné, vstup je možný i třem osobám, je možné navštívit jakoukoliv otevřenou lekci ve všech našich studiích.
  • Kredity jsou nevratné, je možné je převést na jinou osobu, ale není možné je vracet zpět v podobě peněz - proto doporučujeme dobře si nákup kreditů promyslet.

Platnost kreditu od dobití je 6 měsíců.

Podmínky použití kartičky MultiSport

Uplatnění kartičky MultiSport: kartu lze uplatnit na všechny otevřené lekce ve všech sálech a ve všech studiích, na které vám to rezervační systém umožní. Kartu nelze použít na žádné kurzy ani workshopy.

Klientům MultiSport umožňujeme vstup na lekce s cenou do 180,-Kč včetně. Lekce od 181,-Kč lze platit jen formou kreditů nebo hotově. Držitelům karet MultiSport pak garantujeme minimálně 50% celkové kapacity lekce.

Studenstké karty Multisport přijímáme pouze ve všední dny v čase od 8:00-15:00 na všechny lekce.

Penalizační zóna a odhlašování z lekcí: pokud se klient odhlásí v penalizační zóně, odečte mu systém z účtu 100 kreditů, které je třeba uhradit. Při dluhu větším než 100 kreditů (což je 1 pozdě zrušená lekce), již nebude možné se na kartu MultiSport rezervovat, a to až do uhrazení celého dluhu. V případě, že klient při návštěvě rezervované lekce odmítne dluh zaplatit, vyhrazujeme si právo vyloučit jej z již rezervované lekce.

Důležité upozornění: penalizační zóna ranních lekcí je 10 hodin před lekcí, je třeba s tím počítat a z lekcí se odhlašovat večer předem.

Storno podmínky otevřených lekcí:

Upozorňujeme, že neneseme odpovědnost za zdravotní stav klientů, nepřízeň počasí, rodinné důvody klientů, dopravní situaci ani volbu lekce. Rezervace klientů jsou pro nás závazné a storno podmínky jsou neměnné:

  • V případě své neúčasti na lekci ať už z jakéhokoliv důvodu a neodhlášení se z lekce, je veden na účtu klienta dluh ve výši ceny dané lekce a klient je povinen tento dluh uhradit.
  • V případě, že se klient z lekce odhlásí v penalizační zóně - viz výše Podmínky zrušení rezervace - nese 50% nákladů za penalizaci naše studio a klientovi je polovina ceny za lekci vrácena.
  • V případě, že se klient odhlásí včas - viz výše Podmínky zrušení rezervace - je klientovi na účet vrácena celá částka ceny za lekci.
  • Pro klienty MultiSport a ActivePass platí podmínky viz výše.
  • K odbavení lekce na recepci se klient musí dostavit nejpozději 5 minut před jejím začátkem. V případě pozdějšího příchodu nemusí být vpuštěn do šaten a sálu, aby nerušil již cvičící klienty, kteří přišli včas. Rezervace pak bude penalizována jako v případě odhlášení v penalizační zóně.

UZAVŘENÉ KURZY, SEMINÁŘE, WORKSHOPY

Podmínky rezervace

Rezervaci může provést pouze registrovaný klient.

Postup rezervace on-line

  • přihlaste se do rezervačního systému
  • v kalendáři si vyberte akci
  • nastavte kurzor myši na vybranou akci – NENÍ TŘEBA KLIKAT, po zobrazení pole "REZERVOVAT" klikněte na "REZERVOVAT".
  • okamžitě budete informováni (v horní části stránky se zobrazí krátkodobě informační pole) - rezervace proběhla v pořádku či rezervace se nezdařila + důvod nezdaru
  • v okně Vámi zvolené aktivity v kalendáři se po úspěšné rezervaci zobrazí písmeno "R", současně je Vám odeslána zpráva na emailovou adresu s informacemi o provedené rezervaci a způsobech platby. Zprávy mohou padat i do spamu. Pokud je nenajdete ani tam, kontaktujte nás na mail: skoladomujogy@dum-jogy.cz.

Podmínky zrušení rezervace

Rezervaci může zrušit pouze registrovaný klient, který danou rezervaci uskutečnil, a ještě neposlal na akci zálohu, a to 60 a více hodin před začátkem, kdy akce ještě není v penalizační zóně. Pokud v době zrušení rezervace máte již zaplacenou zálohu, je třeba informovat nás mailem, abychom Vám ji mohli včas vrátit. Ve výjimečných případech, kdy opravdu nemáte možnost zrušit rezervaci on-line, je možné o zrušení požádat mailem na skoladomujogy@dum-jogy.cz. Rezervaci je možné zrušit i z naší strany, a to v případě včasného neuhrazení zálohy nebo v případě, že se akce z důvodu nenaplnění minimálního počtu účastníků nekoná. V takovém případě je Vám odeslána zpráva na emailovou adresu s informací o provedeném zrušení rezervace a vrácena záloha.

Postup zrušení rezervace on-line

  • přihlaste se do rezervačního systému
  • nastavte kurzor myši na rezervovanou akci - NENÍ TŘEBA KLIKAT, a po zobrazení modrého nápisu "ZRUŠIT REZERVACI" klikněte na " ZRUŠIT REZERVACI ".
  • okamžitě budete informováni (v horní části stránky se zobrazí krátkodobě informační pole) - zrušení rezervace proběhlo v pořádku
  • v okně Vámi zvolené aktivity v kalendáři po úspěšném zrušení rezervace zmizí písmeno "R", současně je Vám odeslána zpráva na emailovou adresu s informacemi o provedeném zrušení rezervace
  • při včasném zrušení rezervace Vám pošleme zaplacenou zálohu zpět, je třeba nám poslat číslo účtu, na který máme zaplacenou částku vrátit
  • ke zrušení akce může dojít v případě, že není splněna podmínka minimálního počtu pěti přihlášených klientů. V takovém případě vrátíme již přijaté peníze zpět na Váš účet a o zrušení akce Vám bude zaslán mail případně SMS.

Podmínky pro penalizaci

K penalizaci dojde ve chvíli, kdy svou rezervaci zrušíte po časovém limitu - viz níže - Storno podmínky uzavřených kurzů, seminářů a workshopů.

Podmínky náhradníka

Je možné se přihlásit do pozice náhradníka a pokud se na akci uvolní místo, přijde vám mail se zprávou, že se můžete na akci buď sami přihlásit nebo že vás systém sám přesunul z pozice náhradníka do pozice účastníka.

Podmínky úhrady uzavřených kurzů, seminářů, workshopů

Tyto akce není možné hradit z kreditů, ani žádnými poukázkami nebo benefity.

Storno podmínky uzavřených kurzů, seminářů, workshopů

Klient se zavazuje:

  1. V případě své neúčasti na akci – ať už z jakéhokoliv důvodu – včas nás o této skutečnosti informovat mailem. Pokud tak učiní v době 60 a více hodin předem, bude mu vrácena celá, již zaplacená, částka.
  2. Pokud se však odhlásí v době kratší, zavazuje se zaplatit storno poplatky viz dále
  1. 60 a méně hodin před začátkem akce – zálohu nelze převést na jiný termín ani na jinou akci a je nevratná (výjimkou jsou tříhodinové Malé tematické workshopy, pro které je to 24 hodin a kurz Instruktor jógy, pro který je to 168 hodin). Na akci si klient může zajistit náhradníka.
  2. 24 hodin a méně před začátkem akce či při zahájení nebo v průběhu akce je platba za celou akci nevratná, a pokud je evidován za akci nedoplatek, vznikne na účtu klienta dluh ve výši tohoto nedoplatku, který bude nutné uhradit. Na akci si klient může zajistit náhradníka.

Škola domu jógy se zavazuje k:

  1. Uskutečnění akce, pokud se přihlásí a zúčastní minimálně 5 osob, což je minimum pro její konání.
  2. Poskytnutí odpovídajících prostor včetně sociálního zázemí
  3. Zajištění lektora případně alternujícího lektora v odpovídající kvalitě a s odbornými znalostmi a zkušenostmi v dané oblasti
  4. Rezervování místa v kurzu (workshopu, semináři, školení) a zajištění potřebných pomůcek a studijních materiálů, pokud jsou součástí akce.
  5. Vrácení již zaplacených peněz nejpozději do 5 pracovních dní, a to v případě, že se akce nebude konat nebo klient bude mít na vrácení peněz nárok (viz výše). V případě, že se sami odhlásíte, je třeba poslat mail s číslem účtu, na který máme peníze vrátit.

Zdravotní stav a odpovědnost:

  1. Neneseme odpovědnost za zdravotní stav klientů, nepřízeň počasí, rodinné důvody klientů a volbu akce (všechny lektory nebo styly si u nás může každý předem vyzkoušet v jednorázových otevřených lekcích). Rezervace klientů jsou pro nás závazné a storno podmínky jsou neměnné.
  2. Akce nejsou náhražkou za lékařskou péči. V případě, že účastník v současné době podstupuje jakýkoliv druh léčby nebo má jakékoliv zdravotní komplikace, zavazuje se před zahájením akce informovat lektora o této skutečnosti a o charakteru obtíží. Účastník také stvrzuje, že neužívá žádná psychofarmaka a nemá závažné infekční onemocnění.
  3. Účast na akci je dobrovolná. Účastník nese po celou dobu trvání programu za sebe a za vše, co dělá, plnou odpovědnost. Pokyny lektora jsou pouze návrhy, kterými se účastník řídí podle vlastního uvážení. Účastník bere na vědomí, že může být v průběhu semináře vystaven fyzickému, psychickému, či emocionálnímu zatížení. Účastník mladší 18-ti let musí mít k účasti na programu písemný souhlas od rodičů nebo opatrovníka.
  4. Účastník může kdykoliv akci na vlastní odpovědnost opustit s vědomím, že poplatek za kurzy, workshopy ani semináře se nevrací.

Ustanovení týkající se možných organizačních změn (změna času, formy lekce atd.) a ukončování závazků v souvislosti se situaci COVID-19 [ustanovení účinné k 22.2.2021]

Nastalá pandemická situace a opatření s ní související mohou v různých směrech ovlivnit standartní fungování studia – typicky otvírací dobu, formu (např. online formou) a čas konání probíhajících lekcí, kurzů atd. Tyto nastalé vnější faktory modifikující pravidla dříve smluvených závazků nezakládají:

  1. možnost výpovědi závazku;
  2. možnost odstoupení od smlouvy pro porušení podstatným způsobem;
  3. práva plynoucí z podstatné změny okolností ve smyslu § 1765 a násl. o.z.;
  4. jiný zákonný důvod pro zánik závazku dle § 1908 a násl. o.z.

Zákazníci si jsou vědomi při uzavírání smlouvy rizik spojených se současnou situací a mohou, v souladu s domněnkou § 4 o.z. jako osoby průměrného rozumu se schopností jej užívat s běžnou péčí a opatrností, předvídat, že do vyřešení celé pandemické situace budou nastávat nezávislé na vůli Domu jógy okolnosti, které budou ovlivňovat výše popsané fungování studia.

V našem centru nepřijímáme platební karty ani šeky či stravenky.

Smluvní podmínky jsou platné v tomto znění od 1. 1. 2024

Podmínky uplatnění kartiček, benefitů a poukázek našich partnerů

Karty MultiSportBenefity a.s.Benefit PlusGallery BetaFlexipass SodexoUnišek, CadhocTicket benefitsSpolupracujeme

Novinky

Články a zajímavosti nejen o józe

Jóga pro děti v Domě jógy na Chodově

Máte doma malého „jogína“ – kluka nebo holčičku ve věku 3-6 let? ...  Více

Naučte se s námi pravidelně čistit své tělo

Detoxikačních kurzů v dnešní době naleznete všude opravdu mnoho... stejně ...  Více

Jóga na hlavu postavená

Když je něco na hlavu postavené, nebo vzhůru nohama, obvykle to vyjadřuje ...  Více

Většina lidí je tak šťastná, jak šťastná se rozhodla být.

Abraham Lincoln

Ochrana osobních údajů |  Podmínky a pravidla rezervačního systému |  Provozní řád |  Lektoři Domu jógy |  Novinky |  Škola Domu jógy |  Povinně zveřejňované informace