MaMi jóga – cvičení maminek s miminkem

Narodilo se vám miminko? Asi jste záhy zjistila, že porodem nic nekončí, ale naopak začíná – noční vstávání, únava a vyčerpání. Děťátko se stalo středobodem našich životů, ale je zásadní si uvědomit, že stejně důležité je věnovat čas i sobě.
MaMi jóga – cvičení maminek s miminkem

Abyste mohla energii stále dávat, musíte jí také občas někde načerpat. Najděte si čas na uvolnění, na procházku a také na jógu. Najděte si čas sama na sebe!

Nemusíte shánět a platit hlídání. Vezměte miminko s sebou a užijte si lekci jógy.

Dům jógy Chodov – každé úterý 9:10-10:10 hod.

Jak se cvičí

Miminka „cvičí“ po celou lekci – pokud to jde :-) Neustále však zůstává s miminkem v kontaktu. Na lekci se mají ženy šanci protáhnout jinak, než ve svém běžném „pracovním“ dni. Naučí se zde kompenzační cviky, které uleví bolavým zádům, protáhnou ramena a pomohou posílit pánevní dno a břišní stěnu.

Cvičení s miminky není jen aktivní relaxací a úlevou pro vaše těla, ale zároveň pomáhá i vašim dětem při růstu, zlepšuje jejich neuromuskulární vývoj a prohlubuje vazby mezi rodičem a dítětem.

Pro koho je vhodné

Lekce je vhodná pro každou maminku po fyziologickém porodu po ukončeném šestinedělí. Po císařském řezu cvičení nejprve konzultujte se svým lékařem.

O lektorce

Lekce vede naše zkušená lektorka a 5násobná maminka Renata Jamborová Nováková spolu se svým 8 měsíčním synem Johánkem. Renata má dlouholeté zkušenosti s vedením jógy pro těhotné i jógy po porodu a jako vícenásobná maminka se také ráda podělí o své zkušenosti i zážitky. Všichni naši klienti oceňují její milý, klidný a lidský přístup.

Více

Základní cviky po porodu, jste si pravděpodobně přinesly již z porodnice. Pokud není zdravotní důvod k tomu, abyste trávily svůj čas v posteli, pokuste se zařadit do každého dne minimálně 20 minut aktivního cvičení, které pomůže tělu rychleji se vyrovnat s následky těhotenství a zároveň uvolnit jednostranné přetížení, které každá maminka ve svém životě zažívá. Časté ohýbání se k dítěti, nošení miminka i stres z noční vstávání způsobuje bolesti zad i šíjového svalstva.

Od druhého týdne po porodu je pak vhodné začít zařazovat i speciální cviky na posílení břišních svalů i pánevního dna.

A proč to všechno? Na bolesti zad si stěžuje až 70% maminek po porodu a pokud je cvičením a vhodným pohybem nekompenzujeme, budou se nám vracet po celý život. Diastázou (rozestupem břišních svalů) trpí po porodu až 60% maminek a dlouhodobě až 40% z nich a problémy s tím spojené jsou opravdu dalekosáhlé a ovlivní celé tělo. Inkontinence a další potíže, které má na svědomí uvolněné pánevní dno, trápí každou osmou z nás.

Mateřství ale není diagnóza, ani čas utrpení. Mělo by být něčím přirozeným a přinášet nám do života radost a smysluplnost. Vraťte svému tělu lehkost a radost z pohybu a budete nejen dobrou maminkou, ale také šťastnější ženou.

Pouze spokojená žena, má šťastné a spokojené dítě!

Články a zajímavosti nejen o józe

Nové začátky

Zamysleli jste se někdy nad tím, co každý den všechno začínáme a v čem ...  Více

Dech a život

Bez nadsázky si dovolím tvrdit, že dech je ten nejdůležitější proces pro ...  Více

Masáže, které mají smysl

Ráda bych Vám představila masáže, které mají podle mě smysl.  Více

Jsme na Facebooku

S radostí vás přivítáme mezi našimi fanoušky. Dozvíte se nejen o našich akcích a novinách, ale také různé zajímavosti ze světa jógy.

Štěstí je skutečné, pouze je-li sdíleno.

Christopher McCandless

Ochrana osobních údajů |  Podmínky a pravidla rezervačního systému |  Provozní řád |  Odhlásit se z odběru e-mailů