MaMi jóga – cvičení maminek s miminkem

Narodilo se vám miminko? Asi jste záhy zjistila, že porodem nic nekončí, ale naopak začíná – noční vstávání, únava a vyčerpání. Děťátko se stalo středobodem našich životů, ale je zásadní si uvědomit, že stejně důležité je věnovat čas i sobě.
MaMi jóga – cvičení maminek s miminkem

Abyste mohla energii stále dávat, musíte jí také občas někde načerpat. Najděte si čas na uvolnění, na procházku a také na jógu. Najděte si čas sama na sebe!

Nemusíte shánět a platit hlídání. Vezměte miminko s sebou a užijte si lekci jógy.

Dům jógy Chodov – každé úterý 9:10-10:10 hod.

Jak se cvičí

Miminka „cvičí“ po celou lekci – pokud to jde :-) Neustále však zůstává s miminkem v kontaktu. Na lekci se mají ženy šanci protáhnout jinak, než ve svém běžném „pracovním“ dni. Naučí se zde kompenzační cviky, které uleví bolavým zádům, protáhnou ramena a pomohou posílit pánevní dno a břišní stěnu.

Cvičení s miminky není jen aktivní relaxací a úlevou pro vaše těla, ale zároveň pomáhá i vašim dětem při růstu, zlepšuje jejich neuromuskulární vývoj a prohlubuje vazby mezi rodičem a dítětem.

Pro koho je vhodné

Lekce je vhodná pro každou maminku po fyziologickém porodu po ukončeném šestinedělí. Po císařském řezu cvičení nejprve konzultujte se svým lékařem.

O lektorce

Lekce vede naše zkušená lektorka a 5násobná maminka Renata Jamborová Nováková spolu se svým 8 měsíčním synem Johánkem. Renata má dlouholeté zkušenosti s vedením jógy pro těhotné i jógy po porodu a jako vícenásobná maminka se také ráda podělí o své zkušenosti i zážitky. Všichni naši klienti oceňují její milý, klidný a lidský přístup.

Více

Základní cviky po porodu, jste si pravděpodobně přinesly již z porodnice. Pokud není zdravotní důvod k tomu, abyste trávily svůj čas v posteli, pokuste se zařadit do každého dne minimálně 20 minut aktivního cvičení, které pomůže tělu rychleji se vyrovnat s následky těhotenství a zároveň uvolnit jednostranné přetížení, které každá maminka ve svém životě zažívá. Časté ohýbání se k dítěti, nošení miminka i stres z noční vstávání způsobuje bolesti zad i šíjového svalstva.

Od druhého týdne po porodu je pak vhodné začít zařazovat i speciální cviky na posílení břišních svalů i pánevního dna.

A proč to všechno? Na bolesti zad si stěžuje až 70% maminek po porodu a pokud je cvičením a vhodným pohybem nekompenzujeme, budou se nám vracet po celý život. Diastázou (rozestupem břišních svalů) trpí po porodu až 60% maminek a dlouhodobě až 40% z nich a problémy s tím spojené jsou opravdu dalekosáhlé a ovlivní celé tělo. Inkontinence a další potíže, které má na svědomí uvolněné pánevní dno, trápí každou osmou z nás.

Mateřství ale není diagnóza, ani čas utrpení. Mělo by být něčím přirozeným a přinášet nám do života radost a smysluplnost. Vraťte svému tělu lehkost a radost z pohybu a budete nejen dobrou maminkou, ale také šťastnější ženou.

Pouze spokojená žena, má šťastné a spokojené dítě!

Novinky

Rádi se vzděláváte a diskutujete o józe?

Rok psa

Newsletter Domu jógy

Chcete zasílat novinky a zajímavé informace o józe?

Přihlaste se k odběru novinek

Další služby

E-shop Domu jógy

Masáže Chodov a Vinohrady

Pronájem studia

Půjčovna a prodej sítí na Aerojógu

Články a zajímavosti nejen o józe

Jóga je skvělá i pro chlapy v letech

... rozhovor s Richardem Holickým ...  Více

Já a RYT 200

Jste lektorem jógy a váháte, zda investovat do Vašeho dalšího vzdělání a ...  Více

Já a jóga - Richard Holický

S jógou jsem se poprvé setkal díky rande s jogínkou, která mě dotlačila na ...  Více

Jsme na Facebooku

S radostí vás přivítáme mezi našimi fanoušky. Dozvíte se nejen o našich akcích a novinách, ale také různé zajímavosti ze světa jógy.

Kolik svatých slov jste přečetli, kolik svatých slov jste vyřkli, co však zmohou když podle nich nejednáte.

Siddharta Gautama

Ochrana osobních údajů |  Podmínky a pravidla rezervačního systému |  Odhlásit se z odběru e-mailů